lördag 6 november

Ja då var det lördag. Hehe vi var ju ut igår jag och Alex. Fasen vad roligt vi hade. Först var det bara jag och Alex nere på Rack'n'Roll... vi tog nån öl o satto pratade lite. Sen spelade vi lite biljard. Senare kom Engberg och nån av hans kompisar och var med på biljarden och saten vad kul vi hade! Blev många härliga skratt. Efteråt gick jag och Alex till max.. Engeberg och dom gick vidare till Harrys. Vi hade i alla fall tur att få skjuts hem av brorsan så vi slapp gå. Brorsan skulle ju ändå skjutsa hem vår barnvakt sen så =) Nä fy vad kul det var.. ska definitivt göras om!
Blev inge barnvakt åt Theo idag heller.. Elin hade tvättstuga o så så dom skulle vara hemma. Men det får bli en annan gång.
Uuuuh vet ni vad jag gjorde igår på dagen då? Jo jag använde min epilator (som rycker bort hårstrån) under armarna. Har använt den på benen tidigare och det har ju liksom varit lugnt. Men under armarna gjorde det så ont att jag inte trodde det skulle gå att göra klart. Men jag bet ihop och det gick... men uuuuaa vad ont. Blödde som en gris ur varenda litet hål där det suttit ett hårstrå. Så blir det inte heller på benen. Idag känns det lent och fint under armarna men det känns även som att jag skulle ha två blåmärken där. Usch! Undrar om man kommer kunna göra om det igen?
Visstja... här om dagen lovade jag ju den där söta bilden på Robin och Theo.. Here it is!

Hhihi gooograbbarna =D

Klippte ju håret på Robin igår med.. så här blev det:

Nybadad och go e han där =)

Nä nu ska jag kika vidare lite... kram på er!

Kommentarer
Postat av: Isabellle

hej :) fin blogg du har ! har du klippt hans hår ? duktigt !

2010-11-14 @ 16:29:16
URL: http://isabellestrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0