lördag 27 november

Lördag idag och här har det inte hänt mycket...
Igår var mamma här o hälsade på en sväng och ungarna fick en varsin tomte =) Dom gillade sina totmat jättemycket. Hon sa att hon ska köpa luciakläder åt Robin med. Får se vad vi hittar på till Kristoffer sen. Kristoffer, stackaren, har åkt på vattkoppor så han blir hemma hela kommande veckan. Han har feber och hosta och ligger mest i soffan och sover eller tittar på tv. Han är inge pigg alls så nu är det jostmedicin och alvedon som gäller.
Idag har jag och Alex roat oss med att röja i vårt sovrum och sorterat en massa kläder som legat nerpackade fram tills nu. Det blev 5 kassar med mina gamla och alex gamla kläder som ska skänkas till Ria. Går dit med dom på måndag. Sen ska jag kolla igenom Robins kläder också vad som är för litet. Har redan fått ihop en kasse som Elin ska få till Theo eller nya bebisen som komemr till sommaren. Så här röjs det för fullt. Pappa kikade förbi här idag också och drack lite kaffe. Vi bytte lite julklappar också men dom får ju inte öppnas förrän på julafton =)
Imorgon, om Kristoffer är lite piggare, så ska vi kanske gå ner och kolla på invigningen av vår käre julbock och kolla på fyrverkerier. Men det beror helt på om Kristoffer orkar.
Så en himla lugn helg är detta och det e ju faktiskt lite skönt. Nu är torktumlaren klar så nu ska jag sortera in det i garderoberna och starta nästa... kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0