lördag 20 november

Ja då var det lördag... fan jag får inte tag på mamma. Hon KANSKE skulle övningsköra med mej idag. Men jag får ju itne tag på människan. Vore ju lite trevligt om man kunde planera nåt. Men men... som vanligt när det gäller min familj. Och inte sjutton har jag pratat med henne heller.. var styvfarsan som sa igår att hon kanske skulle köra med mej idag. Har fan inte snackat med henne på hur länge som helst. Vet hon ens om jag lever?? Fan det vore rolgit om hon kunde höra av sej nån gång... och kanske träffa sina barnbarn någon gång med. Vi bor bara några hundra meter från varandra och ändå har hon aldrig ens tid att komma förbi o ta en kaffe. Hopplöst. Mormor bor i Enånger men henne pratar jag med minst en gång i veckan. Känns som om man känner henne bättre än sin egen mamma liksom. Aja... får väl se om hon ringer. Jag har försökt ringa henne 3 gånger idag men det passar sej ju inte att svara.. så nu ger jag opp. Varför ska alltid jag ringa o jaga? Vill hon veta hur det är med oss så kan hon göra sej besväret att lyfta på luren någon gång. Och hon har sagt förr att jag inte är en självständig människa... suck.. man blir väl så illa tvungne att vara det, eller?
aja... klagat klart nu...
Alex var ju på firmafest igår. Vid tolvtiden ringde han... stupfull.. och tyckte det var dags att gå hem. Han var inge rolig när han kom hem heller... full som en gris. Inte fan fick han nån gonattpuss heller som han stank sprit. uuuusch!  Själv hade jag det lugnt och skönt i min ensamhet igår. Satt o åt lite popcorn och drack lite cocacola medan jag kollade på idol. Robin somnade vid sjutiden igårkväll han, tröttisen =) Sen efter idol satte jag mej här tills Alex kom hem. Då gick vi o lade oss.
Idag gick jag ner en sväng på Ria. Hittade en tröja åt mej, två dvd-filmer åt ungarna, lite pepparkaksformar, ett katten gustav-glas och ett nicke nyfiken-glas. Köpte även 3 st böcker... Ondskan av Jan Guillou, Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö och Inte utan min dotter av Betty Mahmoody. Allt detta fick jag för 94 kr =) Billigt o bra... rekomenderar er som gillar böcker att gå dit. 3 böcker för 10 kr. Många av dom är i fint skick. Och pengarna går ju till människor som har det svårt i vårt samhälle. Helt kanon! Får se om jag tar mej en tur till Erikshälpen i veckan eller hur det blir.
Ikväll kommer brorsan och Kikki förbi en sväng.. blir lite snack och film o så. Nice =)
Påå torsdag ska jag förresten fylla i min tatuering... sen är den väl äntligen helt klar. Längtar tills det har läkt andra gången. Jobbigt att tvätta morgon o kväll, smörja med helosan hela tiden och att inte kunna ligga o sova på den sidan. Men det är det värt ändå =D
Nä om man ska ta o kika vidare kanske.. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Fixat något du kanske kan vara intresserad av. Har en testblogg där jag leker med designer, kolla om detta kan vara något för dig

http://smurvelmurvel.blogg.se/

2010-11-20 @ 17:45:48
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Nu råkade du iofs få mörkblå bakgrund istället för svart, men det är tämligen lätt att ändra, så om du känner att du absolut inte vill ha mörkblå bakgrund så får du säga till.

2010-11-20 @ 19:40:10
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0