torsdag 6 maj

Oj vilken dag det har varit... och är hehe. Jag och Sågen var med Kristoffer på hans första besök på Brynässkolan. Det var jättekul och Kristoffer hade roligt. Robin som bor granne med oss var också där så Kristoffer hade en kompis att vara med =) Usch man känner sej verkligen gammal nu när det är dags för stora grabben att börja skola.. fy fy. Man får liksom lite ångest.. han var ju nyss så liten.

Precis.. alldeles nyss var ha så dääär liten. Tiden går alldeles för fort. Nu är han stora grabben och ska börja 6-års. Hua...
Idag har jag gjort något mer... nämligen klippt håret på Robin. Det blev ju inge vidare sist eftersom jag inte kan klippa med sax. Så idag åkte maskinen fram. Nu har har 7 mm långt hår.. eller kort kanske man ska säga.

Här sitter han i badet nyss för att få bort det sista lösa håret som blev. Hehe han ser ju nästan ut som en bebis igen han =) Men han verkar nöjd i alla fall. Nu sitter han här och ser på barnkanalen medan jag skriver.
Ikväll ska jag klippa Kristoffer också.. det behövs verkligen. Kristoffer däremot ser bara äldre ut när man klippt honom.
Nä nu ska jag kika runt lite och vänta på att Alex kommer hem så ska vi göra lite mat. Kram på er


Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Jag får ju fortfarande höra att jag nyss föddes trots att jag ska fylla 18 till hösten, så du lär nog känna sådär oavsett hur gamla de blir :P

2010-05-06 @ 17:05:42
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0