torsdag 13 maj

Torsdag idag... Kristi himmelfärd eller hur man nu säger... och jag har namnsdag. Yupp, Linnea heter jag i mellannamn =)
Blev inget bloggande igår för jag var så jäkla trött. Somnade på soffan med Robin sittande över mina ben hehe. Jobbade ju igår och det gick ju bra. Var ju på Steneberg båda dagarna... heeelt okej. Skönt med nära till jobbet =) På måndag ska jag vara på Lillhagne igen.. men den här gången blir det mellanstadiet. Ska bli kul för hos dom har jag aldrig varit. Har bara varit hos högstadiet tror jag.
Idag sk ajag på stan med Elin, Theo och Elins lillebror Simon. Ska bli skönt att komma ut och göra något. Nä nu lär jag nog göra mej lite mer i ordning. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0