tisdag 18 maj

Blev inget bloggande igår efter vi var utan internet... Gavlegårdarnas system låg nere, sa dom när vi ringde. Så det var inte mycket att göra åt saken.
Idag har jag, Kristoffer och Sågen varit på besök igen på Brynässkolan där Kristoffer ska börja i höst. Det var skoj och Kristoffer tyckte om att rita. Dom fick rita självporträtt. Kristoffers blev inte så likt hehe.. han ritade en massa skägg så att man inte såg hans ansikte. Det var ju en bra lösning haha.
Men vi sov över imorse så det blev världens jättepanik.. men det löste sej ju och vi kom i tid till skolan. På torsdag nästa vecka är det treje och sista besöket. Då ska dom även få äta lunch där.
För övrigt idag ska jag iväg och simma.. annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Alex ville att jag skulle simma tidigt så att han kunde gå iväg till Andreas sedan.. men det får vi väl se. Jag simmar när jag har lust.
Nä nu ska jag se på tv lite med Robin.. han kikar på barnkanalen han... kram på er

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Du kan få lite av mina läxor så har du något att göra? :P

2010-05-18 @ 16:44:11
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0