tisdag 11 maj

ja då har man jobbat en dag till.. Steneberg var det. Helt okej dag.. ska dit imorn med. 8.10-14.10... usch ingen borde behöva börja jobba så tidigt.. lider med eleverna.
Idag fick Robin åka bak på min cykel till och från dagis. Hjälmen passade helt kanon =) Han tyckte det var superskoj att åka cykel så det gör vi nog imorn med =)
Idag har jag förresten simmat igen för första gången på länge. Fick ju pengar att fylla på sim-kortet med när jag fyllde. Så tack mamma och mormor!!! Fasen vad skönt det var att simma igen. Men orkade bara en kilometer... ungefär vad jag brukade simma men ibland orkade jag ju liiiite mer. Men icke idag.. men det känns skönt i kroppen nu efteråt.. helt slut och orkar knappt resa på mej hehe. Men så skönt trött i hela kroppen. Nu ska jag gå o lägga mej så att jag orkar opp till jobbet imornbitti.. sov över 35 minuter imorse... Men det gick ändå =)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Jo jag vet och jag har försökt men det hjälper inte..

2010-05-12 @ 07:30:39
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0