söndag 9 maj

Idag har min mamma, styvfarsa, brorsa, mormor och morbror varit här och ätit tårta för att fira mej lite =) Var riktigt trevligt och dom stannade flera timmar. Nu är Tim hos oss och vi ska se på film. Det blir "Resan till jordens mittpunkt" i 3D... jag har sett filmen flera gånger och den är bra... men har aldrig sett den i 3D så det ska bli kul. Har aldrig sett nån film i 3D förresten =)
Igår var det skitskoj... lite tråkigt bara med racet där... dom åkte runt till en massa olika platser för att köra.. men polisen kom varje gång så det var bara att flytta på sej. Tycker fan streetrace ska vara lagligt på avsedda platser... då skulle ju säkerheten styras upp också.. men näää... istället jagar polisen efter och ser till att alla är stressade och då finns ju risken för misstag. Men men... det var nära att bli av i alla fall. På sista stället skrek arrangören att vi som var publik skulle kliva ut i vägen för att polisen inte skulle kunna komma fram.. det gjorde vi alla.. vi var säkert ett par hundra. Men polisen ville inte stanna... dom slog på sirenerna och plöjde sej fram i folkmassan i alla fall.. en stackars jäkel fick foten överkörd. Får poliserna göra så? Aja... sen började det regna så dom fick ställa in.. blir för halt för streetrace då. Vid 3-tiden inatt började vi rulla hemåt. Nog om det...
Imorn ska jag jobba på Lillhagen.. det är en rätt sjysst skola att jobba på så det ska bli kul. Ikväll kommer Robin hem.. men dom skulle tyvärr bli sena.. faaaasen vad jag saknar honom. Tråkgit att dom blir sena.. vill ju hinna gosa lite med honom innan han ska sova. Får göra det imorn istället.
Fick reda på av mamma nu att jag ska med till Gotland i sommar. Fan vad glad jag e =D Ska bli så jäkla kul! Nä nu ska jag kolla fb lite innan det e dags för film. Kram på er



Min favoritbild från Gotland sist... ljuset blev så coolt =)

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Jättesnygg bild! :D Smått avundsjuk för att du ska till Gotland, finns ju massor av trevliga saker att fota där :P

2010-05-10 @ 07:23:43
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jättefin bild verkligen

Postat av: Madelene

Jo så hette den, skrev ju eftersom att jag trodde att det stavades så :D Den var rätt så bra, men jag trodde faktiskt att den skulle vara bättre. Men helt klart se värd, men inte på bio och betala för det. En film hemma i soffan =)

2010-05-10 @ 12:15:32
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Det kan vi nog göra, då har jag tid :)

2010-05-10 @ 19:43:56
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0