onsdag 5 maj

Så var det onsdag... inge jobb idag inte. Igårkväll var jag hos Elin. Det var skoj och vi spelade lite monopol efter att Theo kommit i säng. Först vann hon en gång och sedan vann jag. Rättvist och bra hihi =) Jag skulle egentligen åkt dit idag också efter att jag lämnat barnen på dagis.. men när jag precis lämnat Kristoffer och tänkte röra mej mot stan för att ta bussen så fick jag ett sms av Elin att hon inte kunde idag för hon skulle ner på stan med sin mamma. Då passade jag på att ta en rask promenad hem till Brynäs igen =) Skönt att få sträcka ut benen lite och få svettas lite innan man kommer hem och ska äta frukost.
Denna dag ska jag ägna åt städning. Måste ju se lite bättre ut här hemma eftersom det kommer folk på fredag när jag fyller 25 =)
Nä nu ska jag spela lite innan det blir frukost och "våra bästa år". Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0