onsdag 19 maj

whööööw vad klockan blev mycket... har varit i verkstaden flera timmar nu eftermiddagen/kvällen och målat en massa bil. Najs det =) Tävling på lördag och då är jag funktionär =)
Dagen har varit rätt lugn annars. Har varit på hälsocentralen och hämtat provrör som jag ska stoppa bajs i.. jippi. Men det får jag fixa in till dom nästa vecka för jag har fått jobb nu torsdag och fredag. Ska vara på Brynässkolan i förskoleklassen =) Blir skoj eftersom Kristoffer snart ska börja där... får man se mer hur dom jobbar =) Men det blir många timmar... 8-16.30 imorn och 7.30-16.00 på fredag... roligare kan man ju ha. Blir långa dagar på dagis för mina stackars ungar. Men det är inte mycket att göra åt saken.. pengarna måste ju in.
Nä nu lär jag sova.. ska visst upp om 6 timmar. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Ja han va bra söt i den solhatten ;D Det går jättebra det att du kommer på söndag :)

2010-05-21 @ 08:34:37
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0