måndag 3 maj

Då var måndagen så gott som över. Har varit en trevlig dag =) Spenderade den med Elin och hennes lille Theo på stan. Elin var så söt och bjöd på lunch och så har vi shoppat lite kläder åt Theo. Jag hittade två bonuscheackar på HM i min plånbok så en topp och lite strumpor fick jag med mej hem. Riktigt nöjd! Sedan följde Elin med och hämtade ungarna innan vi följde henne till bussen. Vi bestämde att jag ska hem till Elin imorn. Ska bli najs för nu var det längesedan vi spelade monopol och satt och surrade =)
Men först ska jag jobba imorn.. på Björngården. Det blir 12-16.30. så efter det blir det hem och slänga i sej lite käk innan jag tar bussen till Elin.
Nä nu funderar jag om mna ska vara lite social med Tim, Anna och Alex som sitter och kollar på Avatar... eller om jag ska spela lite sims3... kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Åh Avatar som är så jävla underbar! Fick ju jag lust att titta på den igen för tredje dagen i rad ;P Ja det var bra länge sen som vi spelade monopol nu så nu måste det bli av!

2010-05-03 @ 22:09:50
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Ellen

ja tro mej. när man kommer dit så blir man så solt. De är då man verkligen inser att dom ska börja skolan verkligen. Man blir både rörd o stolt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0