måndag 10 maj

Vill säga grattis till Nadja och ett par till som fyller år idag så.. JÄTTEGRATTIS TILL ER!!
Idag har jag jobbat på Lillhagen... blev svenska och SO och det är roliga ämnen.. det var liksom dom ämnen jag själv var bra på i skolan. Lillhagen för övrigt är en trevlig skola så jag har haft en bra dag =)
Imorgon och på onsdag ska jag vara på Steneberg. Dit har man ju himla nära nu! Dumt bara att Robins dagis är på öster så då måste jag först till öster o lämna honom o sen hem igen typ hehe. Men men... skönt med nära. Ska prova hans cykelhjälm på imornbitti så får han åka bak på min cykel i barnsadeln. Om inte hjälmen passar så får han åka cykel så går jag med cykeln.. sakta och bra =) Idag blev det en himla långsam promenad hem från dagis. Hade inte Robins vagn med så han fick gå hem. Det gick jättebra men sååå sakta.. men så är det när man är 2 år och inte kan gå så fort. Tur att vi inte hade bråttom nånstans =) När vi nästan var hemma tröttnade han på att gå och så fick jag bära honom sista biten... hade räknat med att han skulle tröttna fortare men han knatade på så duktigt så =)
Hade tänkt släppa bildbomb från helgen idag.. men orkar inte fixa över bilderna till datorn så det får bli imorn istället... Dags för lite facebook innan sängen. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0