lördag 8 maj

Tjohopp! Eller inte... mår inte så kanobra idag. Klev opp vid kl 13 idag.. lagomt bakfull. Huvudvärk som fasen hade jag men en treo gjorde susen. Nu är man bara seg och hängig. Gårdagen blev jätteskoj.... utom på slutet. Min grisfulla styvbror har tydligen inte lärt sej dricka alkohol än så han spydde ner hela mitt badrum... men han fick fan städa efter sej sen också. Jag går inte i närheten av skiten. Alex hävde också ur sej sen... men skötte det lite snyggare i alla fall. Fan bara jag som dricker som man ska? Jag var helt och håller lagomt berusad igår och hade skitskoj. Blev inge dålig alls. Aja... vi avslutade natten med lite fyllekäk på max.
Ikväll har vi bokat bastun så vi ska ner och sätta oss där kl 19. Senare blir det ut och kika på lite bilar och om regnet håller sej borta blir det streetrace.
Jag saknar mina ungar nåt grymt.. vill ha dom hääär! Men men... lilleman kommer ju hem imorn i alla fall. Så idag blir det nyktert. Lika bra det för jag känner verkligen inte för nån alkohol idag.
Någon föresten som är sugen på att köpa ett x-box 360 elite? Eller två renrasiga norska skogskatter med alla tillbehör? ellr ett jävligt bra hemmabio? I så fall är det bara att hojta.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0