lördag 15 maj

Grattis min älskling på din 23-årsdag!!!


Bild på mej och Alex som jag tog idag =)

Denna dag har varit hur rolig som helst. Imorse åkte jag ensam ut till Skutskär. Först blev det lite fika när jag kom dit och sedan gick jag, Alex bonusmamma Weronica, Alex småsystrar Emilia och Emelie, Weronicas mamma Kicki tillen klädaffär i Skutskär. Min 25-årspresent var att jag skulle få välja något klädesplagg till nedre delen av kroppen och något till övre delen av kroppen. Jag hittade ett par skitsnygga beiga high water-byxor och en skitfin.. ja vad ska man kalla det.. lång topp/linne.. som fladdrade lite snyggt längst ner. Och så blev det ett vitt linne att ha under eftersom den var lite genomskinlig. Sååå snyggt!
Efter det åkte vi in till stan och mötte Alex och barnen. Alex fick paket och så åt vi på Brasseri Absint. Jag åt jättegod lax =) Men dyyyrt var det... där skulle jag nog aldrig äta om jag inte blev bjuden hehe. Bara efterrätten gick på typ 80 kr.
Nä nu ska jag natta min lagomt trötta och sura Kristoffer. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0