lördag 1 maj

Då var sista april förbi... jobbade hela veckan ut på Nynäs Montesori. Jag har nog aldrig njutit så mycket av att ha helg någon gång. Jäkla klass... usch. Helt opp och ner allihopa, ignorerar alla lärare totalt (inte bara mej) och beter sej allmänt idiotiskt. Aja... har jag tur hamnar jag inte i just den klassen fler gånger. Skolan i övrigt är helt okej.
Igårkväll tog jag och Alex med oss barnen och gick till Stenesbergsparken. Vi tittade på lite kase och så... Kristoffer träffade sin lillasyster Ida där och dom lekte lite =) Jag glömde såklart kameran hemma då.. men men.
Idag blir det lugn hemmadag.. pappa är ju i Sverige denna helg så han kommer förbi en sväng och hälsar på. Ska bli trevlgit =)
Nä nu ska jag kolla facebook lite snabbt. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Det där låter väldigt mycket som vår klass på högstadiet. Det var liksom klassen som egentligen var förbjudna att ha vikarier (men vi hade det hela tiden ändå) och som lärarna tog x antal djupa andetag innan de gick in till. :S

2010-05-01 @ 12:04:44
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0