Eurovision

Saten vad jag var less igår... jäkla eurovision! Tyskland var ju tippad top 5... men att den där skulle vinna?? Nä huaa det trodde jag inte. Hon knep ihop knäna och såg allmänt rolig ut... som en kissnödig Amy Diamond precis!! Så var det... så såg hon ut. Och inte lät det nå vidare heller tyckte jag.
Min personliga favoriter... och dom enda jag tyckte var okej att lyssna på var Island, Frankrike, Turkiet och Armenien. Men näää... vad jag än hejjar på, år efter år, så går det alltid jättedåligt för dom. Satens blääää. Dags att sluta kolla kanske?? Men ändå sitter man ju där. Man blir ju socialt handikappad om man inte hänger med. Då sitter man ju där som ett fån sedan och vet inte vad arbetskamrater och så vidare pratar om.. det har man ju ingen lust med. Men förstår att Sverige inte blev med... en ledsen chihuahua som ser ut som att hon ska börja gråta vilken sekund som helst... nej nej.. det gick inte hem. Där höll ju Europa med mej i alla fall.
Aja... då var Eurovision Song Contest avklarar för i år med.
Återkommer ikväll om dagens göra: FOLKRACE!!!   kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0