torsdag 25 mars

JAG HAR EN IKOPPLAD DISKMASKIN!!!! och det är sååå underbart... den är igång nu. Den låter lite konstigt.. hoppas det inte blviit nå fel på den i flytten. Men hoppas det går bra... orkar inget mer trassel nu.
Visningen igår gick kanonbra. Tims låtsasmorsa och hennes väninna var det som kom. Jättetrevliga var dom och allt gick jättebra =) Några nya namn fick jag som jag ska ringa och försöka boka in också. Helt kanon!
Idag ska jag försöka ta mej till hälsocentralens labb och hämta rör så att jag kan lämna prov. Sedan har jag ett paket från HM att hämta ut också. Fan det är mycket att göra idag.. verkar inte bli nåt städat i gamla lägenheten idag heller. Ska på nykonsultutbildning senare också.. så då kommer styvfarsan och är barnvakt i lite mindre än en timme tills Alex kommer hem från jobbet. 17-21 är utbildningen så jag måste försöka äta nåt innan... lite dumma tider det där. Dom har ju lite fika men någon liten skorpa blir man ju inte så mätt på... och man kan ju liksom inte ställa sej att glufsa hehe.
Nu hör jag att diskmaskinen gör nånting i alla fall så får väl hoppas att den gör rätt också =)
Nu är det "våra bästa år".. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0