torsdag 11 mars

Då har jag haft min andra visning av Mary Kays produkuter. Var jättekul =) Men det blev bara med Jessica för hennes ena kompis hade blivit sjuk och den andre kunde inte. Men det gick finnemang och hon ska köpa ett Satin Lips-set av mej i slutet av månaden. Det förstår jag för det setet vill jag så gärna själv ha så det blir åt mej sen med =)
Annars har dagen varit rätt så lugn. Ungarna har varit på dagis och jag har varit hemma och jagat vår förvaltare med telefonen.. men människan vägrade svara så jag får fortsätta försöka imorn. Måste se till att få Alex namn på dörren också.. nu står ju bara mitt namn där.
I helgen blir det mera flytt. Den här gången ska alla dom sista grejjerna med. Och guuud vad jag saknar vår diskmaskin. Hoppas det inte dröjer länge innan vi får den inkopplad. Hatar att diska för hand. Det borde fan förbjudas. Sen längtar jag tills vi får vår tvättmaskin och torktumlare i lägenheten också. Vi ska hyra dom av Gavlegårdarna. Men innan det går så måste dom dra om el och vatten så det sitter rätt. Men det ska bli grymt skönt att slippa tvättstuga också. Speciellt här eftersom tvättstugan ligger i källaren och vi bor två våningar opp. Ingen hiss finns det heller. Uuusch. Blir jobbigt att släpa grejjerna ner dit och opp igen.
Nä nu ska jag spela lite på betapet tänkte jag, sedan blir det väl lite facebook och sedan sängen. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madelene

du kan få komam hit :)

2010-03-14 @ 00:02:48
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0