söndag 14 mars

Ja då var det söndag... vi skulle ha packat upp en hel massa men ingen av oss har någon direkt ork. Jag har roat mej med att diska en massa istället. Fasen vad jag hatar det.. diskmaskinen MÅSTE bli inkopplad i veckan, annars går jag under.
Det som händer idag är väl inte så mycket.. ska på en anställningsintervju på Nivå lite senare bara. Hoppas på jobb =)
Robin e rolig han.. provande en ny mössa på honom, som vi fått ärva av Alex småsystrar. Nu vägrar han ta av sej den hehe. Han sitter o leker i den. Usch vad varmt det måste bli... men han skriker för fullt om jag vill ta av den.



Min goskrutt och nya mössan =)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja jag kan ta en visning :)

2010-03-14 @ 20:33:26
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0