onsdag 24 mars

Har blivit så dålig på att skriva lite varje dag... beror på att det varit så himla mycket sista tiden. Först alla kalas i helgen, flytt o allt.. och så denna vecka är det utbildningar och skit hit och dit. Men så fort jag e klar med det så blir det bättre. Då kommer jag bara vara upptagen med Mary Kay-visningar =)
Var på stan med elin igår... och igår mådde min mage himla mycket bättre än i måndags. Riktigt trevligt hade vi... sprang omkring och kollade på kläder åt ungarna och sedan åt vi lunch. Jag åt lamm för första gången i mitt liv.. och jäääklar vad gott det var. Så det tipsar jag om: Lamm på Mingel och Bar. Underbart gott! Idag har varit en slapp dag... skulle ha varit till andra lägenheten och städat men jag somnade istället tills det var dags att hämta barnen på dagis. Men man måste få göra så ibland med. Får gå dit och städa imorn.
Min läkare ringde föresten idag... jag blev lite glad och har fått lite hopp. Det finns tydligen nåt nytt slags prov som jag ska göra... för att se om jag har någon inflammatorisk tarmsjukdom. Hoppas att jag har det för då kan jag bli frisk från det. Om det visar negativt så har jag väl IBS och då får jag dras med denna jävla mage i många år, troligtvis hela livet.
Nä nu måste jag börja med middagen och efter det fortsätta småstäda lite här hemma. Man vill ju inte skämmas när det kommer okänt folk hem till en ikväll på visning =) kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0