måndag 29 mars

Ojsan hoppsan vad klockan blev mycket... får bli ett snabbt inlägg. Har roat mej i gamla lägenheten idag med städning och åter städning... fan det tar ju aldrig slut nån gång. Men förhoppningsvis så är vi kanske färdig efter imorn. På torsdag ska ju nycklarna in så det börjar bli lite stressigt. Jag hann i alla fall skura båda badrummen + toeletterna idag i alla fall så nu slipper man dom. Får hoppas man inte blir bajjanödig när man är där bara hehe. Nu på kvällen var jag på måndagsutbildning gällande Mary Kay. På onsdag ska jag lägga min första order.. så om det är någon som vill ha nåt så hojta.. det dröjer en månad innan nästa order... hehe nä seriöst.. ni måste ju ha varit på visning hos mej först.. helst i alla fall =) Och vill någon ha en visning, gratis och få prova lite hudvård, så är det bara hojta så ordnar vi det =) Nä nu måste jag seriöst sova... ska ju fortsätta städa imorn. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; Precis.. och jag får städa våran 3:a själv för att Ante jobbar till 17.30.. + att vi har en hel del grejer kvar i klädkammaren..

Nåja.. man får väl göra ett ordentligt ryck idag.

Våra nycklar ska också lämnas in på tors.

2010-03-30 @ 09:15:08
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0