torsdag 3 juni

Då har man jobbat idag igen. Har varit på Steneberg och blir där imorgon och på måndag med. Gick bättre än väntat att vara på "landningen".. lite jobbigt bara eftersom de flesta av dom inte förstår riktigt vad man säger när man ska försöka hjälpa dom med matte osv.. men det går ändå =) Däremot har jag en grym huvudvärk och har legat på soffan och vilat från jag kom hem tills nu. Lite skönt just därför att Alex slutade före mej idag och hämtade barnen på dagis så att jag kunde åka direkt hem. Har tagit treo och först nu börjar huvudet kännas lite bättre.. det värsta är att det känns som att det sitter mot ögonen... har ont liksom i pannan och i tinningarna. Men jag har kollat synen när jag fått så här förr och jag ser utmärkt.. inte länge sedna jag kollade synen igen då jag skulle få mitt övningskörningstillstånd och jag ser fortfarande bra. Så det e lite skumt. Har hört talas någon gång om ögonmigrän.. men vet inte om det egentligen finns något som heter så. Och så som andra beskriver migrän, ljud och ljuskänslig, så känns det inte som att det är riktigt så illa för min del heller... även fast det gör grymt ont. Men vissa spyr ju av migrän men jag har aldrig mått illa så..
Fick en glad överaskning igår förresten... Robin kissade på pottan för första gången!! Han har suttit på pottan många gånger men det har liksom aldrig kommit något i den. Men det gjorde det igår! Och jag var så stolt och berömde så Alex tyckte att jag var fånig till slut hehe. Men vad ska man göra då.. jag blev ju glad och han ska ju veta att han gjort bra =)
Nää nu ska jag kolla lite facebook innan det blir ryggläge på soffan igen. Kram på er


Robin första gången på pottan i mars i år =) 

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Jag brukar få ögonmigrän när jag stressat mycket och sedan plötsligt lugnar ner mig. Det brukar börja med flimmer i ögonvrån som sedan blir mer och mer. Det där brukar hålla i sig i en kvart - halvtimme och efter det kommer huvudvärken. Vet inte om man kan ha ögonmigrän utan flimmer, har ingen koll på sådant.

2010-06-03 @ 20:28:10
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0