tisdag 29 juni

Fan då är juni nästan slut med... det går ju alldeles för fort. Månaderna kan sakta ner lite nu när det är härlig sommar, tycker jag. Så himla underbart väder idag ju!! Har verkligen inte ett dyft att klaga på. Har gått i kortbyxor och linne hela dagen och man frös inte ens av fartvinden när jag cyklade iväg för att simma. Precis så här ska det vara! Men saten vad med folk det var på badhuset då! Usch... fick ju trängas med alla vilket gjorde att det blev skitjobbigt att simma. Blääää... lagomt jobbigt när man inte behöver trängas med alla andra i poolen ju. Så det blev bara en kilometer.. sen var jag less på folk och klev opp.
Ungarna har precis nattats så vi får väl se när dom somnar... dom är väl trötta av värmen och all lek idag så förhoppningsvis dröjer det inte alltför lång stund. Dom ska ju orka med morgondagen också =)
Och jag blev ensam nu jag... Alex tog med sej några cider och gick iväg till en kompis på öster. Skönt att vara för sej själv lite =) Blir väl att sitta här och häcka som vanligt när man är för sej själv. Men inte klagar jag inte. När jag kollat att ungarna somnat sedan så blir det väl lite musik i öronen och lite spelande. Kram på er


Våra gobitar Psyko och Spike som vi hade förr... saknar dom. Dom e ju så härliga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0