tisdag 22 juni

Jaaa vad jag är bra på att komma ihåg bloggen.. eller inte. Aja.. får försöka bättra mej. I och för sej har det inte direkt hänt något intressant. Men det gör det ju sällan för min del.
Igår var jag och Jonas ner på stan och tog en öl. Vi satt och babblade en massa och det var skönt att komma utanför dörren.
Idag följde jag med till simskolan och Kristoffer visade stolt att han tappat sin första tand =) Det var en ordentlig glugg han fick där... och så är tanden bredvid också lös så snart blir gluggen större. Ska med till simskolan imorn med. Sedan imornkväll är det fest på Kristoffers dagis för alla 6-åringar som ska sluta där. Dom skulle bjuda på tacobuffé o sånt. Naaajs =)
Denna kväll har varit lugn.. var iväg och målade lite bil och sedan när jag kom hem så kollade jag och Alex på den där nya filmen "Farsan". Riktigt bra film tycker jag =)
Nä nu måste jag hoppa över till facebook och farmville... skördetid jepp jepp! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Eh jo det har de nog, men dunen ser pälsiga ut :P

2010-06-22 @ 22:02:05
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0