tisdag 1 juni

Ojoj vad maj månad har gått fort... och nu jäklar är det juni och sommar!! Hoppas vädret håller med om det också. Än så länge ser det lovande ut och vi behövde inga jackor på vägen till dagis imorse, räckte med tjocktröja. Så skönt det är när solen lyser.. blir nog himla varmt och skönt framåt dagen.
Snackade med vikariejouren idag med och nu har jag fått jobb på Steneberg torsdag och måndag. Ska vara på landningen som det heter med invandrare som är ganska nykomna och inte kan svenska nå bra eller alls.. får se hur det går. Mina erfarenheter av de klasserna (har ju haft några av dem förr) är att eleverna inte ens kan hålla sej kvar i klassrummet och hela lektionerna brukar gå åt till att få in dom... det blir alltså aldrig något gjort, tyvärr. Får hoppas det går bättre denna gång.. om inte så slipper jag vara ensam med klasserna denna gång i alla fall då jag ska vara typ extraresurs i klassen då. Skönt att ha någon mer lärare med så att man inte står ensam med en klass som inte sköter sej. Men det är det ju tyvärr inte många klasser som gör över huvudet taget på den skolan... skulle haft magsår 7 gånger om ifall jag jobbat där jämt.. fyyyy. Nä man ska väl inte säga så egentligen.. men kan inte låta bli.
Aja... ska gå ner till kiosken här nere och köpa mej lite frulle tror jag. Finns ju mackor o så men jag är så less på den där jäkla pågenlimpan som Alex alltid köper. Får se vad som händer resten av dagen. Blir nog lite simma ikväll i alla fall =)
Kram på er


min goa Kristoffer =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0