söndag 13 juni

Ja då var helgen avklarad. I fredags tog mina två yngsta bröder studenten. Lillebror David gick ut fordonsprogrammet på Gävle praktiska gymnasium och styvbror Martin gick ut från IT-programmet på John Bauer. Stort grattis till dom båda!


David, utsparkad och klar!!


Davids bästis Alexandra och David =) klasspolare!


David, pappa och Robin =)


Davids skylt =D


Kristoffer hade en flagga att vifta med =) Robin pajjade tyvärr sin ganska snabbt hehe.


En utsparkad Martin =)


Två glaaada bröder =D

Resten av helgen har varit rätt lugn. Det var folkrace i Årsunda igår men det var bara mamma som körde. David var ju hgemma och var bakis och Micke var bara med som mekaniker. Gick inge vidare för mamma eftersom bilen inte ville som hon ville och det var en annan som puttades med henne hela tiden så att bilen gick sönder mera. Regnade gjorde det som fan igår också och jag var där med Jonas och kollade.. men vi åkte hem rätt tidigt eftersom det var blött o kallt. Pappa fixade min cykel igår också så nu kan jag cykla igen. Taaack papps!
Nä nu blir det lite film med David och Alex. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0