Sååå arg!!!

Var och simmade ikväll... frid och fröjd och jag snackade med pappa i telefonen när jag kom ut igen för att gå till cykeln. När jag kom fram till cykeln ser jag att något inte stämmer... framhjulet var helt vint och krokigt, kedjan hade hoppat av och styret var helt snett. Någon jävel har alltså stått och sparkat på min cykel medan den stått i cykelstället. Toppen... jag som är så jävla beroende av min cykel. Men vem fan gör nåt sånt? Så jävla onödigt. Fan o sabba så för andra... satens snorungar!! Har jag lite tur kanske pappa kan betala och fixa den i helgen för hans kompis äger Brynäs Cykelservice... så jag håller tummarna för jag måste ha cykeln igen på måndag. Jonas var snäll och kom o hämtade mej utanför badet och min styvfarsa skulle åka dit och hämta cykeln ikväll. Så härligt det är att ha folk som ställer upp på en.
Annars har jag jobbat idag... var på Fridhemskolans fritids och vi har varit ute hela dagen nästan. Fått lite färg i fejset med och så brände jag mej lite mellan tuttarna och halsen, vad det nu kallas. Mina läppar är också brända och dom svider. Men jag ska köpa ett sånt där lip-balm från Mary Kay med solskyddsfaktor i... behöver!! Mary Kays grejjer är ju för övrigt helt underbara =)
Nä nu sk ajag fortsätta kolla runt lite innan det e dags att sova. Imorn blir det opp tidigt och göra sej i ordning för bröderna Davis och Martin tar studenten imorn =D Kram på er

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Sv: Jag gruvar mig redan inför nästa år då jag tar studenten och ska ha klänning, bläk :P

2010-06-11 @ 14:29:50
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0