onsdag 9 juni

Ojoj vilken dag.... skulle jobbat idag men hade sån sprängande huvudvärk imorse när jag vaknade så jag blev hemma. Blir jobba imorn istället. När huvudvärken lugnat sej åkte jag tillv erkstaden så nu är både mammas och brorsans bil fixade.
Igår blev en rätt lugn dag. Jag hade köpt nya badkläder åt mej så jag invigde dom igår med att simma 1,2 km. Var riktigt najs. Men istället för badlinnet jag brukar ha så hade jag köpt en bikiniöverdel... fan man vågade ju knappt gå upp ur poolen... jag hatar att visa min hemska mage. blääääää!
nä nu måste jag sova om jag ska orka imorn... måste upp 5 om jag ska hinna göra både mej och robin i ordning före jobbet. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0