onsdag 2 juni

Fasen vad svårt det var att stava idag då... bara på rubriken fick jag skriva om 3 gånger innan det blev rätt och det verkar inte gå nå bättre här heller... trög i fingrarna idag tror jag.. dom hänger inte med lika bra som jag vill hehe.
Igår blev en najs kväll. Tog en långpromenad med Jonas. Supertrevligt var det. Det blev 1,5 timme i rask takt.. vi gick ner på stan och runt hela jäkla boulongern och sedan en tur runt högskolan och sedan tillbaka till brynäs. Och man får gå bra jäkla fort för att hänga på den där långbenta hehe. Känns i ljumskar och ben idag kan jag ju säga. Men det blev ett bra alternativ istället för simningen... skulle ju simmat igår men orkade inte. Så när sms:et kom från Jonas så var jag mer än gärna på att ta en promenad. Och det är trevligt att prata med honom för babblade gjorde vi flitigt hela vägen =)
Idag har jag och Sågen varit på möte på Kristoffers dagis tillsammans med Bryggan och Brynässkolan där Kristoffer ska börja i höst. Vi skulle vara där 8.30... men både Bryggan och Brynässkolan hade hört 9.30 så vi fick vänta på dom en timme innan vi kunde börja. Men det gick bra i alla fall =)
Nä nu ska jag spela lite innan det är dags att hämta kidsen igen... eller om man ska ta sej en lur kanske? Kan fan inte sluta gäspa... *gääääsp*
kram på er



Älskade och jag =)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Fin bild, du passar i lugg :)

2010-06-02 @ 19:22:19
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0