måndag 7 juni

Ojdå glömde visst skriva igår. Aja.. hände absolut ingenting vettigt igår över huvet taget. Tog en kvällspromenad med Jonas bara och gick och babblade som vanligt.
Kari, som köpte våra katter, ringer fan flera gånger om dagen... men det låter som att katterna har det himla bra där i alla fall. Han ska ta med dom till veterinären snart och vaccinera dom och kolla tandsten och lite sånt. Det e ju bra. Vi har inte varit till veterinären nåt med dom eftersom vi har så taskig ekonomi... vi skulle ju såklart gått dit om någon av dem verkade må dåligt, men dom är så pigga och friska så =) Lite jobbigt bara att karln ringer varenda jäkla dag... han pratar ju hur länge som helst om ingenting. Visst var det jag som sa att vi skulle fortsätta hålla kontakten, men det behöver ju liksom inte vara varje dag. Aja... kanske blir bättre om ett tag.
Har jobbat idag i alla fall och jag var så säker på att det inte skulle bli mer jobb denna vecka. Brukar ju inte finnas så mycket när det blir sommarlov o så. Men på onsdag fick jag på Rostocks förskola och på torsdag ska jag vara på Fridhems fritids. Ska bli najs =)
Badade nyss Robin och nu har jag stoppat honom i säng. Dags att passa på att kika lite facebook =) kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0