måndag 14 juni

ja se på fasen... höll på att skriva maj istälelt för juni. Ett tecken på att månaderna just nu går alldeles för fort. uscha...
Idag har jag haft en rätt fullspäckad dag. Började med att lämna Robin på dagis. Sedan blev det in till stan för att lämna in papper på barn och ungdom. Robin har fått dagisplats här på Brynäs nu från och med 30 augusti. Pumpmakargården blir det... skönt det ska bli att få lämna båda barnen på Brynäs sen istället för att cykla till öster och nordost för att lämna varje morgon. Sedan drog jag till Miroi för att få mitt aktivitetsstödspapper påskrivet. När jag var klar där var klockan bara halv tio och försäkringskassan som ska ha pappret sen öppnar ju tio. Så då gick jag till apoteket och köpte lite solkräm så nu slipper jag bränna mej så illa igen. Synd bara att den där krämen är så förbannat dyr. Fick ändå vänta en liten stund utanför försäkringskassan innan jag kunde gå in o lämna pappret. 
Efter det bar det av hemmåt igen. Kollade på våra bästa år på tv och sedan gjorde jag lunch åt mej och Kristoffer. Vi åt en jättegod grönsakssoppa som var importerad från Kroatien.. låter inge vidare kanske men det var jättegott. Och så lite macka till. Kristoffer, som älskar soppa, slevade i sej himla duktigt =)
Sedan var det dags att åka till simskolan som började idag. Sågen mötte mej och Kristoffer här nedanför och så cyklade vi alla tre till Fjärran Höjder. Kristoffer tyckte det var kul med simskolan och han var jätteduktig och var med på allt dom sa. Dom fick leka lite lekar och prova flyta med en flytgrej under nacken... gick hur bra som helst =) Så jag hoppas på att han kan simma efter dessa tre veckor. Skulle ju vara ett jätteplus. Men det var bara nu första gången, och sedan sista gången, som vi föräldrar får vara med o kolla. Dom vill helst att vi ska vara en bit ifrån så att ungarna inte distraheras av oss o så... så imorn blir det caféet för mej och Sågen under dom 40 minutrarna som simskolan håller på. Tråkigt... man vill ju se hur det går. Men man får väl lite till simlärarna som håller i det. Dom verkar föresten hur bra som helst och har ett himla trevligt sätt och stort tålamod med dom små. Inget att anmärka på där inte =)
Ikväll blir det att åka hem till Elin efter att ungarna gått och lagt sej. Ska bli najs... var ett ag sedan jag var där nu. Vi ska nog spela lite monopol som vanligt =) och så får jag ju se goaste lille Theo =D
Nä nu ska jag kika vidare lite medan ungarna ser på bolibompa. Kram på er


Elin och lille Theo =)  

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Haha vilken jäkla bild på mig! Jag ser ut som ett mongo! xD Men Theo är lika söt som alltid ;D



Du får prata med din Alex om grillning i helgen :D Om inte han vill komma så hoppas jag att du kan/vill :D Massa kramar <3

2010-06-14 @ 23:07:00
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0