lördag 19 juni

Ojdå vad jag glömt bort bloggen. Aja.. det händer hehe. Tyvärr alldeles för ofta.
Dagarna här har varit lugna... Igår var jag och Robin på stan med Elin och hennes lille Theo. Shoppade en del åt barnen. Robin fick ny pyjamas och ett par shorts med en t-shirt till. Kristoffer fick två tjocktröjor och en pyjamas. Åt mej själv blev det en ny bh. Hade ingen vit så det har varit lite svårt att använda vita kläder.. men nu har jag en sån med =) Igårkväll kom Anders och Jessica hit och åt tacos och såg en film. Så gårdagen var riktigt trevlig. Jag var till hälsocentralen och hämtade ut ett prov också som jag ska se till att lämna in på måndag tänkte jag. Det har visat sej nu att jag inte har någon infektion i tarmarna i alla fall. Däremot så kan det tyda på inflammation istället. Så nu ska jag ta ett sånt prov och visar det lika som förra gången så kommer jag att få göra en ny koloskopi. På förra koloskopin så såg dom inget onormalt men jag hoppas dom hittar nåt snart för jag vill bli frisk! Har haft den här jäkla skitmagen i 2 år nu. Jag vill också kunna leva och röra mej som alla andra utan att behöva bekymra mej om att ha nära tilol toa hela tiden ifall att. Fan det sabbar ju ens liv! Vågar ju knappt åka buss längre... och ska jag göra det så måste det ha hunnit bli eftermiddag för då vet jag att tabletterna har gjort sitt. Usch... det här suger verkligen.
Idag har också varit en mycket trevlig dag. Jag, Alex och Robin åkte hem till Elin och Alex för att grilla. Elins mamma, Elins bror och hans kompis kom också dit och åt. Vi hade jättetrevligt och allt var kanon bortsett från bränt kött. Men det får bli bättre till nästa gång =) Har nyss lagt Robin i sängen och jag tror han somnade jäkligt fort... han har haft himla skoj hos Elin han med =)
Nä nu ska jag kika vidare lite. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Ja vi har haft en jätte trevlig dag och det måste göras om fast med inte bränt kött xD

2010-06-19 @ 21:08:44
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0