Dagen och bilder från helgen!

Ja... lovade ju lite bilder från vårt härliga midsommarfirande.


När vi kom till stugan klippte Alex gräset... här får han hjälp av Kristoffer =)


Sedan var det bara fylla poolen (efter någon timmes slitande med att pumpa opp den). Ungarnahade bråttom i hehe. Men det blev så kallt och började blåsa så det blev bara lite bad.


Vår grillplats och flaggstång =)


Sedan blev det idiotregn! Denna bild stod jag i sjöboden och knäppte =)


Men det blev en fin fredagkväll i alla fall =)

Vår härliga solnedgång den kvällen =) Alex tog sej en fisketur då men kom hem tomhänt.
Så... ett år kvar till nästa midsommar =)

Igårkväll ringde farsan. Det blev minigolf för mej och Kristoffer med pappa och brorsan. Jaaaag vann!! Jag hade 46 slag och brorsan kom tvåa på 49. Kristoffer gick det ju inge vidare för.. 95 slag. Men han satte en hole in one han med =)
Ikväll blir det måndagsträff med övriga konsulter och så får jag med mej två gäster som ska vara ansiktsmodeller. Det blir Evelina och hennes vän som jag hade visning för tidigare. Så det ska bli skoj =)
Dags att fixa middagen. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Jättefina bilder :) Solnedgången var assnygg!

2010-06-28 @ 17:18:17
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0