tisdag 13 juli

Ja då var man hemma igen... har haft det lite stressigt. När Alex kom hem från jobbet tog jag och Jonas en promenad. Sedan gick jag hem och bytte kläder och sedan promenerade vi vidare till verkstaden, där Jonas vände och gick hemåt. Jag har roat mej i många timmar med att måla folkracebil. Och den är fortfarande inte klar. Huua... och på fredag åker vi! Ska nog måla mer på torsdag.
Men saten vad varmt det varit idag. Fan ännu värre än igår! Efter promenaden var hela jag genomblöt.. utan överdrift! Snart blir det kalldusch och sedan hopp i säng. Morgondagen blir rätt lugn i alla fall. På dagen händer väl inte så mycket.. blir väl att leka ute med barnen. Och på kvällen har jag en visning inbokad. Men jag har inte fått tag på människan som jag ska ha visning för så jag ska fortsätta försöka få tag på henne imorn. Hon vet ju liksom inte vart hon ska nånstans och jag behöver veta hur många dom blir. Och skulle det bli avbokat så ska jag åka och bada imornkväll =)
Nä nu ska jag kika vidare lite innan det blir dusch. Kram på er


Jonas när vi var på promenad

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Ja jo det hade jag iofs kunnat gjort, men jag var så slut så hjärnan hängde inte med :P

2010-07-15 @ 00:53:07
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0