måndag 5 juli

Bloggade inte igår för det hände verkligen ingenting alls. Var hemma hela dagen och tog det lugnt. Tog med Robin ner på lekplatsen och lekte en massa.. rätt tråkig dag faktiskt. Därför kände jag att denna dag inte alls får bli lika tråkig. Ska ner på stan med Elin och hennes lille Theo om ett tag. Ska bli najs =) Tråkigt bara att man inte har mer pengar än vad man har så att man kunde shoppa lite o så.. men men. Man kommer ju utanför dörren i alla fall och med trevligt sällskap dessutom =) 
Ikväll överväger jag att gå på utbildningen eftersom det kommit nya produkter som vi skulle gå igenom... å andra sidan vet jag inte.. har liksom tappat sugen. Lyckas ju aldrig få ihop folk att ha visningar för längre och det känns snart som att jag skiter i det här med att vara konsult. Men jag slutar inte som konsult.. jag kan ju ändå köpa produkterna åt mej själv =) Men lägger nog snart ner det där med visningar om inget händer snart.. 
Nä... ska kolla runt lite. Kram på er



Elin och sötaste Theo =) 

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Det var verkligen jätte trevligt på stan och det måste vi göra om snart! Men då hoppas vi på mer pengar så vi även kan shoppa lite ;)



Förresten, är det lugnt om jag "snor" bilden? Det är det enda kort på Theo då han ler så jag bara måste ha den ;)

2010-07-05 @ 19:29:05
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0