tisdag 26 januari

Ja då var det tisdag. Robin är så gott som frisk... känns lite varm bara och han dricker mycket vatten. Men igårkväll började Kristoffer spy som en gris. Det blev panik till tvättstugan med två omgångar sängkläder från hans säng. Tur att vi hade tvättstugan bokad igårkväll säger jag bara. Det sista från Kristoffers säng hann inte bli torrt eftersom man bara har 3 timmar på sej i tvättstugan men vi hängde det inne istället. Det blev nödbäddning med filtar och grejjer istället på slutet och så fick Kristoffer sova med min kudde. Men idag har det varit lite lugnare... inte en enda spya på hela dagen, från någon av ungarna. Så man kan ju hoppas att det håller i sej. Det konstiga med Kristoffers magsjuka är att han är hård i magen.... ska man vara det när man har magsjuka? Robin var ju riktigt lös igår och i förrgår. Men men... det kanske kommer. Nä nu har vi snackat klart om magsjuka.. fan det är ju så man mår illa bara man skriver om det. Hoppas det inte har samma effekt på er som läser hehe.
Skulle ha simmat ikväll men tror inte jag pallar det. Är helt slut efter kvällen/natten så jag tror det får vänta. Sedan skulle kanske Anna och Tim komma idag med och se nån film. Smarta Alex som inte talar om för dom att det finns magsjuka här. Jag ska tvinga honom att tala om det så att dom har chansen att ångra sej. Förstår ju om dom inte vill komma och utsätta sej för smittan. Nä nu blir det facebook en stund medan ungarna leker så snällt i Robins rum. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0