tisdag 19 januari

Ännu en dag som nästan e slut... och inte ett skit har man åstadkommit idag. Lämnade Robin på dagis imorse, gick hem och tittade på "våra bästa år", sov litegrann, hämtade Robin på dagis. Jag som skulle ha städat! Och så skulle jag ha simmat ikväll men orkar ärligt talat inte.. känner mej helt slut, hängig och orkeslös. Fattar inte vad det är med mej... Och jag är inte trött pga vitaminbrist för jag äter jättemycket frukt o så... någon som har nån idé om varför jag är så här?
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Rebecca Svensson

Du kanske borde ta och gå på ett yoga pass en gång i veckan? Få koppla av i hela kroppen och sen träna för att på helt slut i kroppen och dagen efter har du nya kafter? :)

2010-01-19 @ 19:37:06
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0