söndag 17 januari

Brr sitter här och fryser... vet inte om det beror på att jag e trött eller vad det är.. jobbigt att frysa, fryser ju jämt. Har varit o simmat en sväng idag. 1 kilometer blev det.. sedan hade jag så ont i ryggen så jag var inte så sugen på att fortsätta. Träffade en utländsk karl där som sa att han kände igen mej. Vi kom fram till att det borde vara för att han bor på öster precis som jag och att han jobbar på mingel&bar. Jag frågade om dom behövde en servitris eller nåt och han sa att jag ska komma dit och lämna en intresseanmälan eller nåt.. så skulle han höra med sin chef =) Fatta vad roligt om man fick nåt sånt jobb så att man slapp vikariera en massa och så skulle jag ju få kassavana då oxå. Och det är ju bra att ha om man ska söka jobb sedan med.
Imorgon har jag mycket att göra.. ska iväg till Gavlegårdarna och skriva kontrakt på nya lägenheten. 1 mars flyttar vi ju till Brynäs. Sedan har jag papper som ska in till Barn och Ungdom om att Robin ska få byta dagis när vi flyttat. Sedan måste jag handla lie imorn med... ska bli roligt o se hur mycket man hinner med innan det e dags att hämta lilleman på dagis igen imorgon hehe.
Nä nu blir det lite sims tror jag innan det är dags att natta lilleman. Han sitter så snällt och bygger med lego nu =)
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0