söndag 10 januari

Hmm jag har blivit dålig på att uppdatera varje dag... nu blir det ju alltid varannan.. men men.
Igår var jag och hälsade på Alex, Elin och deras lille Theo. Riktigt trevligt var det. Blev lite tv-spel och lite monopol. Men vi hann inte färdigt monopolet eftersom Theo hade lite ont i magen och var gnällig. Men det är sånt som händer. Goungen är ju sååå himla söt, till och med när han skriker =)
Idag var det meningen att jag skulle simma igen... men får se hur det blir med det. Har lite ont i huvet och känner mej inge pigg. Men jag kanske simmar... återstår att se.
Idag ska Kristoffer få följa med sin pappa på julgransplundring på estraden. Det kommer han nog tycka är roligt =) Sågen kommer och hämtar honom vid ett-tiden. Blir ju bra det för då har vi ju hunnit äta lunch o så i lugn o ro innan. Nä nu ska jag checka facebook en sväng. Kram på er




Ungarna när dom lekte med lego i Robins rum igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0