onsdag 13 januari

Har varit väldigt dåligt med uppdatering igen nu... men det har varit lite mycket med jobb och sjuka barn. Sedan lite trassel med datorn också... I måndags fick båda barnen den andra sprutan vaccin mot svininfluensan. Och igårmorse upptäckte vi att Robin hade feber så han blev hemma. Han har fortfarande feber så hemma blir han nog hela veckan. Alex är hemma med honom så att jag kan jobba. Det e bra det eftersom vi tjänar på att det e han som e hemma. Jag får ingen ersättning när jag vabbar eftersom försökringskassan e knäppa i huvet och inte tycker att jag har nån sjukpenninggrundande inkomst. Men det har ju Alex. Så då får jag tjäna pengar istället då.
Har jobbat på Steneberg både igår och idag... fan vilket jävla ställe! Får man säga så? Äsch skitsamma... men en sak säger jag bara... ALDRIG att mina barn skulle få gå på den skolan.
På fredag blir det skoj =) Jag, Alex och Filip ska gå och bowla. Brorsan kommer hit och passar Robin under tiden. Det är på kvällen så vi nattar Robin innan vi går. Han kommer inte ens märka att brorsan är här istället för oss =) Men det ska bli ruggigt kul att få hitta på nåt. Man sitter verkligen för mycket inne och gör ingenting. Sedan kanske Danne skulle med också men det vet vi inte än.
Nä nu ska jag göra nå annat än att sitta här. Kram på er



Min lille sjukling igårkväll när han fick sin välling. Stackars lille älskade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0