måndag 4 januari

Så var det måndag... men den här måndagen känns som vilken dag som helst. Glömde därför att ringa till vikariejouren o höra ifall dom hade nå jobb åt mej. Miroi ringde... ska dit imorn o skriva på nåt papper som dom hade glömt att jag skulle skriva på sist jag var där. Smaaarta dom är. Men men... jag kommer ju upp i skaplig tid imorn i alla fall. Robin är på tok för snäll på mornarna så det är skitsvårt att ta sej upp annars. Speciellt för mej som älskar att sova, det är ju så jäkla skönt.
Kom på idag också att jag glömt att tömma kameran på bilder igen... får bli imorn. Nu ska jag spela lite medan jag har godnatt-snusen i. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0