fredag 8 januari

Fredag idag... fan vad fort tiden går... det var ju precis helg tyckte jag. Men men.. Jag försökte ringa vikariejouren idag för att höra om dom hade nå jobb åt mej nästa vecka. Men det var helt jäkla snustorrt... fanns inget inne varken på skola eller förskola. Tråkigt tråkigt...
Igår var jag o simmade igen... fan det är skönt när dom har sånt där kandilaber-sim eller vad det heter. Mörkt i hela badhuset, tända ljus och lugn musik. Alla bara simmar lugnt och det är så fridfullt. Helt underbart är det! Och det är 18-årsgräns då så det är inte en massa ungar och ungdommar och leker överallt. Jag simmade 1,5 kilometer. Så himla skönt. Sedan blev det lite bubbelpool, lite bastu och sedan kom Leif och hämtade mej. Jag fick åka plog hem =) Eller... det var en hjullastare med en plog på... fick stå hela jäkla vägen hem och skumpigt var det. Men hem kom jag i alla fall =)
Idag blir det en lugn dag i alla fall. Ska inte utanför dörren alls =) Blir kanske nån film och lite mys med Alex ikväll. Imorgon ska jag åka hem till Alex och Elin o hälsa på. Ska bli najs =) Blir ju lite långt mellan gångerna...
Nä nu måste jag börja med lunchen. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0