fredag 1 januari

Har varit en kanonlugn dag. Vi vaknade upp imorse.. väldigt förvånade.. klockan halv elva... hur 17 kunde Robin sova så länge?? Aja... det blev liksom panik upp ur sängen och göra oss i ordning.. bara för att komma upp liksom. Kändes lite underligt att sova så jäkla länge med unge o allt. Robins första mål mat idag blev alltså lunchen... och han fick självklart hoppa över att sova middag. Han höll sej pigg jättebra hela dagen =) Men när det började dra ihop sej mot kvällen och det var dags för honom att sova så var han bra jäkla trött. Han fick busa en sväng i badkaret och sedan blev det pyjamas och tandborsten och sedan sängen för honom. Han somnade på en gång. Men uscha det var så man skämdes i morse... imorgon blir det att ställa larmet så att Robin kommer upp i tid. Kan ju inte rubba på hans mat o sov tider hur som helst. Fy på oss.
Dagen har i stort sett varit lugn och trevlig. Pappa var här en sväng och hälsade på och drack lite kaffe. Robin var överlycklig när han fick pepparkaka.. saten vad den ungen kan äta pepparkakor alltså. Man får ta undan dom till slut medan han vrålar och vill ha mer. Men skulle han få äta så mycket han ville så skulle han bli väääldigt risig i magen. Bestämde med pappa att jag ska övningsköra lite imorn =) Ska bli riktigt najs. Längesedan jag körde nu... är ju fan ingen som har tid att köra med mej så det dröjer nog innan jag har nåt körkort. Men jag har börjat läsa en hel massa i körkortsboken. Duktiga jag! Men jag har ju inte kört så mycket så det blir någonstans väldigt avskilt från allt och alla hehe... så ni behöver inte vara oroliga =) Jag har ju bara kört max 3 gånger tidigare och sist körde jag hela 40 km/h... kanonfort tycker jag hehe.
Nä om man ska lägga sej då kanske? Annars blir det nog lite tungt att kliva upp tidigt med Robin imorn. Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0