torsdag 4 februari

Jahapp... blev inge jobba idag. Blev så jäkla sur! Klev opp tidigt, tog mina tabletter för magen, åt frukost och gjorde mej klar. Skulle precis ta upp Robin när telefonen ringde. Det var vikairejuoren som sa att dom hade ringt från skolan och sagt att dom inte behövde vikarie eftersom dom löst det internt. Får dom göra så? Nu blev ju jag utan jobb idag.. och förmodligen imorn med. Satens jävla skola!! Aja.... får väl njuta av att vara hemma om dagarna och titta på "våra bästa år" och städa. Jippi...
Ikväll blir det simning igen i alla fall. Kandelabersim som det är på torsdagskvällarna =) Så jäkla härligt med dämpad belysning, levande ljus och lugn musik. Tänk om dom kunde ha så varje dag. Man blir ju så bortskämd så nästa gång man simmar så tycker man ju att det är för ljust, för mycket ljud och bara en massa surr.
Längtar tills Alex kommer hem... ska bli så gott med tacos =) Är fan hungrig nu jag... saten vad jag har börjat vara hungrig hela tiden.. undrar vad det beror på. Får ta det lugnt så att man inte äter hela tiden också för då ser man ju ut som en badboll snart hehe.
Nä om man ska starta en ny diskmaskin kanske? kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0