torsdag 11 februari

Då har man varit på rättegången idag då... fy saten.. att sitta där och bli utfrågad och försöka komma ihåg allt det hemska. Tur att man bara skulle dit en enda gång... och att sitta där och se honom... han som försökte elda opp sin fru. Fu faen säger jag bara... jag hoppas han åker dit så det ryker om det... och att han sedan utvisas. Jag var så nervös innan och under tiden så nu efteråt är jag helt slut. Har huvudvärk och det känns som att jag inte orkar nånting alls. Fan att nåt sånt där kan ta kol på en på det där viset... jag som trodde jag skulle vara så lugn.. inte så där nervös. Uscha... vad huvudet kan jäklas med en. Vi försökte ju få dommaren att låta oss sitta i ett annat rum så att karljäveln inte skulle se oss. Men det fick vi inte.. det var bara under vissa omständigheter och om det fanns någon riktig hotbild man kunde få det. Men tänk om den där jävelns släktingar kommer och försöker ha ihjäl oss då?? Äh... är väl bara jollig. Men an kan ju inte hjälpa att man e lite skakis med tanke på vad människan uppenbarligen är kapabel till. Nä uscha...
Skulle föresten ha simmat ikväll.. eftersom det är kandelabersim varje torsdag kväll. Men eftersom jag har så ont i halsen och inte kan prata så bra så låter jag bli. Vill ju inte att det ska bli värre i halsen. Tråkigt att få vänta en vecka tills nästa kandelabersim.. men men det är inte mycket att göra åt. Ska försöka komma iväg och simma nåt i helgen istället om halsen e bättre då.
Nä nu måste jag fundera på vad som ska bli till middag. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Carina

Är ni så säker på att det är Han? Allt pekar ju på att hon ljuger, så det är väl hon som ska utvisas i såna fall?

2010-02-11 @ 17:54:00
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Usch, jag som tyckte att det var läskigt bara att vara och kolla på en rättegång med skolan förra året.

Men lär vara skönt att ha det överstökat iaf.

2010-02-11 @ 20:32:33
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0