tisdag 2 februari

Ja då var det tisdag... har inte alls hunnit med lika mycket bra grejjer som igår. Men men... jag har i alla fall beställt adressändring och eftersändning nu... eftersom vi flyttar typ när vi vill under mars månad så gjorde jag adressändringen till 15 mars. Blir nog bra det... har ringt och fixat med elbolaget också så att vi flyttar med E-on till nya lägenheten. Ringde vikariejouren idag med... nu har jag jobb resten av veckan. Imorn ska jag vara på Varva skola i Hille.. och torsdag och fredag blir det Nynäs Montesori. Så det blir ju najs. Pengar måste man ju tyvärr ha för att leva.
Ikväll blir det simma.. saten jag har fan längtat. Man mår ju som en drottning efter att man simmat ju =)
Idag skulle Elin och hennes lille Theo kommit hit men det blev inte så för Elins mamma mådde inte bra så Elin skulle umgås lite med henne istället. Klart man ska se till att finnas om någon som inte mår bra behöver en. Vi får umgås i helgen istället. Och då fyller ju hennes Alex år också så det blir nog dit och säga grattis =)
Robin ligger föresten och sover nu... han hade inte sovit nåt på dagis och han var så trött stackaren, så han fick lägga sej direkt när vi kom hem. Ska nog passa på att spela lite nu innan han vaknar igen. Kram på er

Kommentarer
Postat av: hanna

vad spelar dudå? :)

2010-02-03 @ 10:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0