onsdag 3 februari

Blev inge jobba idag... hade sån blixtrande huvudvärk imorse så jag fick ringa mej sjuk. Degade mej iväg med Robin till dagis och sedan var det hem till en tablett och sängen som gällde. Fy saten vad jag hatar att ha så ont i huvet. Aja.. nog med gnällandet. Det blir jobb imorn och på fredag i alla fall på Nynäs montesori. Ska bli lagomt skoj. Inte det bästa stället att vara på men det duger. Bra att jag slipper ta med mat i alla fall för jag får äta med barnen i matsalen. Nä fy vad seg jag är fortfarande.. har bara lite ont i huvet nu men är så trött att ögonen går i kors.
Fick föresten frågan igår vad jag spelar.. Jag spelar det mesta hehe. På internet spelar jag på blip och på betapet.. även lite på king. Annars är det sims3 som gäller och "destination världen".
Nä nu ska jag maka på mej så att Alex får ha datorn.. han kom nyss hem från gymmet =)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0