måndag 1 februari

Då var det måndag och ny månad. Denna dag har varit ganska händelserik... för mej i alla fall som annars har ett jäkla icke händelserikt liv. Robin har varit på dagis idag och saten vad jag kände att jag behövde dom få timmarna för mej själv. Har fått en hel del gjort hemma. Sorterat in en massa ren tvätt i garderoberna och kört ett par diskmaskiner. Plockat lite allmänt har man oxå gjort. Har även pluggat lite körkortsteori så nu känner man sej lite klokare =) sen har jag även kommit på en del grejjer som jag måste fråga min styvfar om... för varken mamma eller brorsan (som nyss tagit körkort) kunde. Det är lite granna om släpvagnar och vikter o så... vilken bil som får dra vad o så där. Har lite svårt med det... även hur man räknar ut bromssträckor o så. Reaktionssträckan vet jag hur man räknar ut men man måste ju plussa på bromssträckan för att få fram stoppsträckan. Men men... knappast dags för körkort än så jag har väl en stund på mej att plugga. Ska föresten övningsköra lite med Leif ikväll, så fort Alex kommer hem från gymmet. Ojsan hoppsan vad hurtig min karl har blivit. Nästan helt slutat med läsk, äter bättre och tränar en hel massa. Duktig är han. Imorn ska jag i alla fall simma... blev ju inget förra veckan eftersom både jag och barnen var sjuka. Men nu jäklar ska jag ta nya tag, för jag vill fortsätta min långsamma men stadiga viktnedgång. Sen är det ju så skönt efter att man simmat.. man är så mjuk i kroppen, så där skönt trött och man känner sej så nöjd efteråt. Oslagbar känsla!
Nä nu ska jag dona med lite annat innan Alex komemr och jag får åka iväg. Kram på er




Jag och skrutten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0