lördag 20 februari

Blääää... hatar att vara förkyld! Idag skulle jag ha varit till den där hudvårdskonsulten jag träffade i onsdags... diskuterat lite jobbmöjligheter och fikat. Men jag ringde och bokade om tiden. Mår som ett jäkla slakt. Har sovit dåligt i natt för hostan är så jäkla dryg. Känner mej annars lite piggare... känner mej inte febrig idag i alla fall. Inte än så länge =)
Alex har åkt med brorsan för att storhandla och när dom kommer tillbaka blir det lite lunch. Efter det ska jag skriva lite uppsats åt bror. Är jag dum som gör det? Stackaren är ju inge vidare duktig på det där med att skriva o så... och kan han få bra betyg så hjälper jag gärna till. Det där om antiken och skit är ju ändå inget man behöver komma ihåg senare.. inte om man ska bli bilmekaniker i alla fall =)
Ikväll är det ju melodifestival igen med... hoppas det är bättre vidrag med än förra veckan. Förra veckan var det skit tycker jag. Aja det visar sej väl....
Nu ska jag kolla runt lite innan Alex och brorsan kommer hem. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0