fredag 26 februari

Sitter här en sväng innan det e dags att gå iväg. Sågen komemr hit snart och då ska vi gå och lämna våran sjuka lilla Kristoffer hos Sågen farmor och sedan ska jag o Sågen gå på utvecklingssamtal på Kristoffers dagis. Hoppas på att dom har lite mer positivt att säga nu sedan vi har varit på möten med Bryggan o allt. Så jag håller tummarna. Efter det så ska Sågen hämta Kristoffer eftersom han ska ha Kristoffer från o med idag och jag ska gå o hämta Robin. Sedan kommer pappa och hälsar på en sväng oxå. Min kväll kommer att ägnas åt att träna lite på manuset som jag ska följa på Mary Kay-visningarna och att ha tvättstugan. Jippi... Skulle ju vara trevligt att träffa nån kompis istället.. men måste verkligen tvätta så jag kan ju inte åka nånstans.
Nä nu komemr nog Sågen snart... kram på er




Kristoffer i sommarstugan när han var liten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0